Antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Neem dan contact op met onze consumentenservice, bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 - 17:00 uur.
0318 - 759 259
Consumentenservice
Werkdagen 09:00 - 17:00
0318 - 759 259
Een bestelling plaatsen is eenvoudig:
Via de mail wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling.
Er zijn twee soorten bezorgkosten: Verzendkosten en transporttoeslag
Verzendkosten
Is je order lager dan €29,00, dan betaal je €3,99 verzendkosten. Is je bestelling meer dan €29,00, dan wordt je bestelling gratis verzonden
Transporttoeslag
Voor een aantal producten betaal je een transporttoeslag. De transporttoeslag geldt altijd op een artikel, deze kosten vervallen nooit, ongeacht de hoogte van je totale bestelling en waar je je bestelling laat bezorgen. We rekenen deze kosten voor bepaalde producten die heel zwaar of heel groot zijn, maar ook voor producten die we zonder de toeslag niet kunnen laten bezorgen door onze bezorgdienst. Geldt deze transporttoeslag voor jouw product? Dan zie je dat in de webshop direct bij het product staan. Koop je deze producten direct in onze winkels dan betaal deze toeslag natuurlijk niet.
Boerenbond maakt gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een methode om gegevens die je via internet verstuurt te coderen, zodat alleen de ontvanger ze kan lezen.
Wil je gebruik maken van een kortingscode? Zorg er dan voor dat je ingelogd bent, alleen dan kun je gebruik maken van een kortingscode.
In het bestellingsproces kun je de kortingscode toepassen door onder het blok met betaalmogelijkheden, op de betaling pagina, te klikken op "Kortingscode gebruiken".
Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen, bij een Pets Place winkel of een door jou opgegeven adres.
Bij een Pets Place winkel kun je de bestelling tot 14 dagen na aflevering afhalen. Grote, zware en/of breekbare producten worden bezorgd door een speciale afdeling van PostNL, hiervoor geldt vaak een transporttoeslag; deze wordt altijd vermeld tijdens je bestelling.
Je bestelling wordt binnen twee werkdagen bij je bezorgd. Bestellingen die we op werkdagen vóór 22:00 uur ontvangen, worden diezelfde dag nog verstuurd.
Bestellingen die worden geplaatst in het weekend op zondag voor 22:00 uur worden maandag bij je thuisbezorgd.
Bezorgen we je bestelling niet binnen 1 tot 2 dagen? Dan zie je dat tijdens het bestellen. Zo weet je van te voren altijd waar je aan toe bent.
De actuele status van je bestelling kun je direct zien op je profielpagina. Ook ontvang je meteen na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van de door jou bestelde producten. Wanneer we je bestelling verzenden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code zodat je je pakket kunt volgen.
Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 14 dagen het verkeerde of beschadigde product retour sturen. Geef in dit geval op de retourbon aan dat je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen.
Geef op de retourbon ook aan wat je van ons verwacht; wil je een nieuw product ontvangen of wil je dat wij het aankoopbedrag crediteren?
Hoe je je geld terugkrijgt, hangt af van hoe je je bestelling hebt betaald.
Je maakt een account aan door je te registreren op onze website, klik hiervoor bovenaan onze website op "Mijn account" en vervolgens op "Account aanmaken".
Voer in het scherm dat opent je gegevens in en klik onderaan de pagina op "Account aanmaken". Je ontvangt ter bevestig een bevestigingsmail, door in deze mail te klikken op de link wordt je account geactiveerd.
Wanneer je niet kunt inloggen, doorloop je onderstaande stappen totdat het inloggen is gelukt:
Lukt het na het volgen van deze stappen nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met de consumentenservice
Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je jouw gegevens aanpassen? Dit kun je doen door in te loggen in jouw account. Klik bovenaan de website op "Mijn account" en log in.
Je komt dan terecht in jouw account waar je al jouw gegevens aan kunt passen.
Lid worden van de VIP Club is eenvoudig, doorloop onderstaande stappen om je aan te melden
Heb je geen smartphone of heb je liever een fysieke kaart? Bezoek dan één van onze winkels.
Als VIP Club lid heb je aantal extra voordelen
Bij iedere 250 punten kun je jouw punten verzilveren voor €2,50 korting op je aankoop.
Punten verzilveren online
Tijdens het betaalproces kun je jouw punten verzilveren. Op de pagina waar je de betalingsmethode kunt selecteren, druk je onderaan op "VIP Club coupons gebruiken". Klik hier de coupon aan die je wilt verzilveren en ga verder met het betaalproces
Punten verzilveren in de winkel (app)
Wanneer je een aankoop doet in de winkel, open je de app en klik je op "kaart". Onderaan zie je de knop "Punten verzilveren". Klik hier op het aantal punten dat je wilt verzilveren en vervolgens op het vinkje. Er wordt nu een nieuwe coupon aangemaakt die je dient te activeren zodra je aan aankoop gaat doen. Laat je app scannen bij de kassa om de korting te ontvangen
Punten verzilveren in de winkel (kaart)
Wanneer je een fysieke kaart hebt, ga je naar jouw account op de website en vervolgens in het linkermenu naar "Mijn VIP Club". Klik vervolgens op het aantal punten dat je wilt verzilveren en selecteer op de vervolgpagina in welke winkel jij jouw coupon wilt gaan besteden. Print vervolgens de coupon uit en besteed deze binnen twee dagen in de winkel.
De consumentenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 17:00
0318 - 759 259
De consumentenservice is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur
Uitzonderingen
Dit is de website van:
• Petsplace.com B.V. , inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 31035932, B.T.W.-nummer is NL 009917718 B01
Adres hoofdkantoor:
Galvanistraat 100
6716 AE Ede
Nederland
Op de producten die je via onze website koopt geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat de producten datgene doen of zijn wat je er redelijk van mag verwachten.
Wil je zakelijk contact opnemen met Pets Place of Boerenbond? Bel dan naar onderstaand telefoonnummer:
0318 - 759 200